
Hoe halen we nou een zo goed mogelijk resultaat voor onze vereniging! Voorgaande jaren is gebleken dat de jeugd van s.v. Eerbeekse Boys veel verkoopt binnen de vereniging, maar ook de senioren van onze club hebben goed hun best gedaan met het verkopen/kopen van loten waardoor de opbrengst nog groter kan worden.
Er komen in de loop van volgende week weer 2 boekjes per team in het postvakje van elk team te liggen in de oude bestuurskamer. Het is de bedoeling dat deze twee boekjes met loten verkocht gaan worden door dat team. De allerkleinsten van de vereniging zullen hierbij hulp nodig hebben van hun leider en/of hun ouders. Indien elke ouder al een lot koopt heb je zo een boekje met loten verkocht.
Bij de senioren gaan we als vereniging ervan uit dat men met hun eigen elftal makkelijk 2 boekjes kunnen verkopen/kopen.
Ook individueel kan er weer verkocht worden. In de oude bestuurskamer zullen we een doos neerzetten waar extra boekjes in zitten die je kunt pakken indien je meer loten kan verkopen of wilt verkopen.
Ook dit jaar zijn er weer prijzen ter beschikking voor de 3 beste verkopers van de vereniging en voor het elftal dat de meeste loten heeft verkocht. We zijn als organisatie nog bezig met nieuwe en nog spectaculaire prijzen.
Dit jaar is er wederom voor gekozen voor een eenmalige machtiging bij het kopen van één of meerdere loten. Zo voorkomen we dat er met contant geld gelopen hoeft te worden. (dus geen contante betalingen laten doen)
Indien er nog extra boekjes nodig zijn, dan graag even een mailtje naar het volgende mailadres: evenementen@eerbeekseboys.nl
Zorg ervoor dat alle gegevens op het lot goed zijn ingevuld. Als deze niet correct ingevuld zijn, of omdat er geen automatische incasso gedaan kan worden, zal er niets van de rekening worden afgeschreven. Op het afschrift dat gedaan wordt door de grote club actie staat ook het lotnummer vermeld.
Er mag pas vanaf 1 oktober 2016 officieel verkocht gaan worden. Ook dit jaar kunnen we het geld weer goed gebruiken voor interne aangelegenheden voor onze leden en andere doeleinden waar de leden gebruik van kunnen maken. Dit jaar willen we een nieuwe geluidsinstallatie voor buiten aanschaffen.
Graag de ingevulde boekjes niet te lang bij u houden (ervaring leert dat er dan boekjes “verdwijnen”). De actie loopt tot 1 november 2016.
Volle boekjes mogen worden ingeleverd bij Jeroen Mulder (Beethovenstraat 36) of bij Rogér Boerkamp (Bachstraat 84 Eerbeek) of in het postvakje evenementen (oude bestuurskamer)
Namens de vereniging en het bestuur van s.v. Eerbeekse Boys bedank ik u vast voor jullie inzet en hoop dat we een mooi resultaat mogen behalen.
Jeroen Mulder & Rogér Boerkamp
Organisatie Grote Clubactie namens
Evenementen sv Eerbeekse Boys